geng budak slumber

Monday, September 12, 2011

onE fINE HaPPy day!

assalamualaikum n peace yaw!

waaaa..ngengade kan tak update pape...busy mengahwinkan orang..kehkhekhe..*poyo*

AMARAN: entry sangat panjang n banyak pic tahap gaban sampai leh muntah hijao!

ok...9/09/2011 maka selamat lah sudah..member baek aku nana di nikahkan berwakil wali...alhamdulillah..n the fun is..I WAS THERE BESIDE HER!holding her cold nervous hand like i was holding miza's hand 5 years back..masa die akad nikah...n i'm soooo damn happy!

saat itu..seyes ammar nie rilek je...tapi dalam ati sape tau ye dak?

selesai sudahh...>.<

ye...seko budak gedik..duduk seblah pengantin...kehkehe...see..I WAS THERE!
(muke baru balek keje bergegas2 ke majlis...>.<)

bahaha..gedik nak bukak capslock kan...so esoknye..10/09/2011 acare bersanding lah pulok ye....aku.mieza n mak kene wt makanan meje pengantin..FYI aku n mieza memang zero taktau pape pasal nak hias makanan meje pengantin nie..tapi bestfren punye pasal...ayoh kite redah je..siap meng-google design2 meje makanan meje pengantin weh...di lead oleh mak aku yang gojes..hehe..dannn hasilnye..

hahha...opcoz la yang bertepek tu muka basi aku belom mandi+tak pakai tudung teror tak?sile cakap teror!.*mintak puji*

dengan muka basi nie la kitorang slumber susun2 makanan tu atas meje pengantin..kehkehek..dah siap..baru le balik mandi n tranform jadik hot!..kehekhek..

due orang budak gedik..nak g tengok member bersanding..tehehe


2 orang budak gedik..jumpe member lama!yess!!


2 orang budak gedik...mengade atas pelamin orang..bahahha

yeah..nie la pengantin..nana+ammar...ok duk seblah laki orang kene jawuhh sket...=P

memandangkan bile dah kenduri member baek dari skolah rendah..maka ramai la member2 lama hadir...wahh..best2!korek2 zaman skola yang cam sengal..teheheheh..dapat lak si mieza balik sorang tak bawak laki n anak2 sebab lakinye keje...kehkeh..peluang camnie datang 5 taun sekali je..(dah macam pilihanraya) soo  raye sebulan kan?jom beraye!

bahaha..beraye nek van jiran seblah umah merangkap member lama..style tak..ampeh aku tersarung sliper ticket je..cacat imej vogue..kehkeh..ah lantak!!hahha

makan2 di umah ogy..hehe..beraye 3 umah cam g 10 umah..bahaha...pastu sembang gelak cam orang gile..seyes!

seyes dah lama tak ketawa sedasat hari tersebut...dengar lak cite member aku si pie kene sound ngan bapak member kitorang jihan dengan mic surau sebab men mercun tepi umah die...

*bodo..dah la tak semayang*

hakhakhaka..tah nape aku rasa nak pecah perut dengar pie kene sound cam nie..guna mic surau lak tu..satu kampung dengar woi!!.bahahhaa...>.<

ok..nak muntah dah tengok pic nk bace entry aku?khakahka...jangan cakap aku tak bagi amaran...=p

dat day balik beraye nak dekat maghrib...alhamdullillah...one fine hillarious day...thanx dear Allah...=)

lastly..congrate nana+ammar..pasneh bagi aku anak buah ramai2 ye...=)

p/s: aku harap sampai jodoh aku nanti...korang ada by my side..holding my nervous cold hand pulak..sobs~sob~

notatambah: pic kenduri bertandang xde kat aku..kat mieza..esoknye pulak...11/09/2011..lupe amek..=.='









12 comments:

BERT said...

huhu sakannn noo.. tahniah kat member..

a said...

raya2..kawin2.. waaa!! bila nak akwin nih?

AsyieqiN Rkey said...

bert: sakan2...hehehe...

bluewendy:kite lom pueh mengenjoy..kehkehke..>.<

Hafizin Jamil said...

bila la giliran aku..huh

AsyieqiN Rkey said...

HJ;rilek bro rilekkk...heheh

cik sakura said...

tahniah dari cik sakura untuk member eqin..

AsyieqiN Rkey said...

huu..thnx cik sakura (tlg jwb)

Aleen Aiden said...

amboi..begambar sakan die atas pelamin ye.bile turn kamu?heh~ :P

AsyieqiN Rkey said...

aleen:waa....turn saye?oh mai...rilek2...>.<

Kancil 8349 said...

berabis orang kata (sakan) hehehe...tahniah untuk member...semoga berkekalan ke akhir hayat

Unknown said...

tahniah kat bestfrend tu ye.. ;p

AsyieqiN Rkey said...

kancil:aminnn

cik aish:thnx(tlg jwb..tegeehe)