geng budak slumber

Sunday, September 18, 2011

hObi MaSA LaPang

assalamualaikum n sejahtera kwn2..=)

ok...hari nie aku nak bajek brader2 sket...so nak guna gua....pastu..anggap je la aku bukan pompuan...hahahah...sekali sekala ye dak?

lets start..

kalau ikut mood gua yang separa cilake nie..memang gua malas nak update citer2 happy nie kat blog gua...tapi pasal member gua yang comel nie siap post kat fb gua mintak kan tengok pic member gua kawen semalam gua gagahkan jua jiwe rabak gua...siti masyitah zainal abidin...sila sayang lebeh sama gua okey?

pasal gua pesen ngengade...datang pon dah tengah hari...ah bedal..janji gua datang dari tak datang ye dak...ramai2 tu haruslah kan..lagi best sebab datang time tak ramai orang kenduri lak ade member2 tolong makan berhidang duduk kat meje VIP bhai...lu ade?hahahhaha

antara yang hadir bersama

again..same spot...pedulikan.,..kahakhak

nie la masanya nak mengada di pelamin ye dakkk??

againn...ok cukup la 4...gua memang malas nak camwhore ari tersebut...

kabonye..(ceh bajek gua tak tau cerite cinte diorang...) nama suaminye member gua nie...ahmad mohamad...lecturer katenye...wahh..muka arab  i like!!..kehkehek...

kesah mereka nie berputik mulanya pssal salah nombor je...si jihan tu nak kol abahnye terkol lah suaminye itew..lama woh bercinta...dari kitorang form 6..owh..BTW..suaminye nie mungkin beze 2 3 taun gak dari jihan..jihan?sebaya gua la woi..23..kehkehek..alhamdulillah bertemu jodoohnyeee...ewah..>.<

ok sebelum pape baek gua sound awal2..jangan nak tanye bile gua nak kawen..memang nak merasa hikmat terajang doblah kaki...gua tengah rabak nie lu tau?

dem betei pesen mintak maap buat bodoh nie...sabau je la...

ade orang pesan..kalau kita suka seseorang kita jangan luahkan kat die...nanti tuhan kurangkan rasa sayang kita kat die..tapi luahkan kat allah..aiseh...ape gua merepek nie?=.='

rasenye xde mende gua nak komen lebeh pasal kenduri orang nie..sume nice2 je...merasa nasik hujan panas..jarang kenduri tempat gua hidang nasik hujan panas tau?(ke gua je noob?)

so tahniah pada noorjihan dan suaminye ahmad muhamad..tahniah jugak buat member gua yang baru bertunang..siti masyitah zainal abidin..kehkehek....sila bangge gua sebut nama lu orang..

ah sudah la bajek brader2...kbai

p/s: member2 gua ramai yang kata nak buat2 salah nombor pasnie..agak2 kalau gua try pesen carik jodoh gini...leh ke gua dapat paling tidak hensem cam jay sean kaye cam sultan brunei?kahakhakhaka



No comments: