geng budak slumber

Thursday, September 15, 2011

bLurr Zone

assalamualaikum n peace yaw yaw yawwww!!...

bahahah..ok itu mereng namanye

google

semalam penyelia praktikal datang..xde ape pon aku je cuak lebeh..mengade kan....

lecturer tu pon memang bek ngan aku..(bajek2)..hehe...baek nye CC sini kelentong die sampai lecturer aku excited...bahahhaah...ah bedallah..janji markah aku ok..kehkeheke...

so sebab penyelia dah datang de sket lege sebelum berhempas pulas wat report lak..

aku blurr nie..tah napa..aku ase cam..in transit dari dunia student ke bakal menjadi manusia yang dibayar gaji...

ye..dah tak lama..ujung bulan nie praktikal tamat..n aku kene move to the next level..

n tahun akan berganti..2012...(aku harap luka sudah sembuh pada 12.12.12 nanti)

ah..jom layan lagu neh lah..

TODAY MY LIFE BEGINS-BRUNO MARS-



"I've been working hard so long
seems like pain has been my only friend
my fragile heart's been done so wrong
i wondered if I
I'd ever heal again"



starting yang best!

I LOVE U BRUNO MARS..HEHEHE

P/S:kadang2 serbe tak kena nak jawab kol orang yang ade kaitan dengan orang yang dah campak ko cam sampah...



4 comments:

aleen aiden said...

nnt klo dah dbayar gaji,sila belanja aku k.heh~

AsyieqiN Rkey said...

aleen:belanje?zzzzzzz..krohh krohh..tetibe dah tido...wahahha

cik sakura said...

hye..dah baik demam ke..

AsyieqiN Rkey said...

cik sakura:dah kakak cumel..=)