geng budak slumber

Thursday, September 22, 2011

non-stop happy news!

assalamualaikum n monin yaw!

sakit tekak..aiseh..=.='

ape cerita ari nie?hmm...minggu nie memang agak sux...mood memang kelaut..tapi tuhan seolah2 suh aku fight the 'takbest' feeling dengan menghujani aku dengan berita2 gumbira abad ini disamping event2 yang mengumbiraaakannn....>.<

semalam agak penat sebab duk tolong opismate meng-deco gerai department untuk majlis jamuan hari raye malam semalam..tehehee.....sebab ade pertandingan gerai unit tercantek soo sume semangat men-deco gerai masing2...oh!by the way..gerai unit aku hidangkan ketupat+kueh2 n nasik impit....

and the winner last nite goes to~~~..UNIT AKU LAAA!!..kekhehek..see happy news!

kreatif x?sowi kamera fon aku memang ce haram kalau malam...we win!!

ok nie kamera fon akak seblah tu...heheh..cantek sket la...teehehe..ketupat besa yang memberanakan ketupat yang boleh dimakan..tehehhee

dapat la hamper besar..lah??hamper je?yes!yang penting semangat kerjesama antara opismate kat unit aku di letakkan nie sangat membangge kan..i will write it in my report for sure!

as u all noe..(bajek omputeh =.=') last week 2 orang member aku menamatkan zaman single n i am happyy!!for them..see..happy news...n satu lagi happy news yang super happy jatuh kepada.............


MY BESSFREN RAMIZAH PREGNANT HER 3RD CHILD!yeah..sape yang rajen jengah blog aku nie i think u now my dearest bestfren yang dah macam sibling nie..(she is my sista!) 

ok...i wish u get a boy dis time!..>.<

ok ape lagi...happy news...=)

hmm....mungkin

orang yang merajuk


dah tak merajuk


kot?


kehkehkeke....

kbai!


p/s: why we need to be so sad when god give us so many chance n way to be happy?peace!





No comments: