geng budak slumber

Monday, September 19, 2011

GILE mungkin

assalamualaikum n peaceeeeeeeeeeeeee!

(sila bayangkan aku tengah sengeh lebar sampai nampak gigi sopek!)

pagi isnin yang indah nie aku mulakan dengan kejutan tahap gaban..kehkehek....nampak sangat perangai aku serupa puaka selama nie...opssss!!!

tekejut adek2 aku bila aku antara yang awal bangun pagi nie..khakhaka..bese aku bangun paling last...wahahaha...rilek2

bukan ape...pasal 2minggu nie lagik tinggal aku nak abeskan praktikal..so aku berazam dengan bersungguh2 nak wat sesuatu yang bakal mengemparkan satu umah aku..heheheh.#muka semangat gile#

punya semangat aku pagi nie..siap wat air teh o isi dalam tumbler bawak g opis tau?slalu aku bawak air masak je..hehehe

3 ari...aku harap apa aku wat nie betoi....permulaan dengan doa..so untuk kali nie aku akan terus berdoa

aku kene betoi2 melangkah pergi tinggalkan masa silam..aku taknak terperangkap dengan kenangan dan masa hampeh n rabak tu...aku tak patut jadik penakut camnie...

aku kene fight rasa hampeh nie...fight gilegile punye..i can fight dis!..yeahhh....=.='

beku..beku....aku kene jadik beku..takde effect...steady..rilek2...brader2..eh?hehehe

dah la...aku nak wat list rutin minggu nie...so aku tak terkeluar dari landasan...

tc frenz..lets fight!

p/s: doa kuat2 dalam ati....>.<


No comments: