geng budak slumber

Tuesday, September 6, 2011

KITAB TERFAKTAB+AWEK CHUCK TAYLOR!!!!!

assalamualaikum n peace yaw!

serioussslyyy....tajuk aku hurup besar!!penegasan di situ..
(tangan mengigil2 sangat eksaited!)

aku memang pembace setia blog terfaktab and blog2 penulis2 nye...rajen jua ku usha2 kan...

ok...siriessssssssssssslyyyy...(aku eksaited gila babun nie) sangat lah menunggu kitab terfaktab n awek chuck taylor nie launch..ari2 usha FB terfaktab wehhh....


ok..jap...(tarikh napas panjang2)

sori eksaited betei nie..>.<

harga 2-2 buku nie ialah RM20...ok la tu kan?and now diorang ngah wat promo kitab terfaktab+novel awek chuck taylor=Rm36 with RM6 bagi semenanjung RM9 untuk sabah sarawak postage fee....save RM4 woiiii!!!

borang pesanan dah di keluarkan..kalau korang nak pesan..g je kat page kitab terfaktab aku dah back link bawah pic tu...atau g usha kat entry blog nami nie ade info sume skali ngan link borang..kot korang tak dapat open back link aku tu..(in case korang takleh bukak)

bbvfbvunf vunvujrfivmfivm.....aku dah order...tunggu nak bayar n tunggu abang posmen je pasnie....

sangat tidak sabar..(larilari anak di depan lappy)

aku harap..kandungan kedue2 buku nie tak mengecewakan...tsk tsk..(tangan sejuk...again aku eksaited gilos!)

p/s: dah macam psiko freak pon ade punye eksaited..>.<

nota tambah:eh?takpe kat para penulis terfaktab??aku promo buku korang..tehehhe....




2 comments:

fndrocka said...

Haha..mana ada org bak marah klau tolg promote..org lg syg ade la

AsyieqiN Rkey said...

teheh..syg?itu kite nak dengar sangat..>.<