geng budak slumber

Friday, September 23, 2011

kecewe la KRU!

assalamualaikum n peace..!!=D

ok..aku cume blogger kecik yang selalu menyemakkan blognye ngan mende yang merepek...

i am listening to this song kat radio few weeks nie...nice song n agak touch my heart coz i've been in this situation..maksud aku situasi dalam lagu nie la...

ok sebelum aku menghamburkan rasa kecewe aku...ini cume pendapat peribadi...u have the right to agree or disagree with me..

KRU memang nama yang aku rasa sangat gah...seyesly..dengar hasil keje KRU aku akan..like..waaa...must be super canggeh n unik different..yadaaaa..yadaa..kan?

but hmmm...
BERDUA BERSATU-FORTEEN-

ok k-pop tengah in...kalau cilok sket idea k-pop tu xde hal sebenonye..cume aku rasa untuk lagu yang mempunyai lirik yang menyentuh hati wanitaku..(dem =.=') rasa leh wat video yang better than this kot?

"jika denganmu salah ku tak mahu yang benar...jika denganmu rebah biarkan ku tercalar..walau di landa badai kusanggup kerna ku mahu..kita berdua bersatu"

dis line kinda touch my heart (admit it eqin..gosh!)...
ok fine!it DOES touch my heart..but tanpa aku tengok video tu...tapi bile tengok video tu sing along with the lyric i feel like...duhhhhh~~
ok..dalam bahasa melayunye..rasanye cam ko tengah makan sekali datang cicak berak dalam pinggan ko?kakhahakhak...perumpamaan perosak bangse betei ko nie eqin...=P
ah..yang pasti aku kecewe sebab come on KRU u can do better than this...AWAYYYY MUCHHH BETTER BEBEH!
seyesly yang aku nampak dalam video nie cume 4 orang laki cap malaya yang cerah sket je sebab dek lighting tengah terkangkang (yang rendah sket tu) n tergoyang2 cam tahan berak nyanyi lagu jiwang..kehkhekek...
boys!!don't do this tak romentik langsung okeh..kuikui..
y not diorang wat video jalan cerita pendek ke pasal percintaan yang tragis kan?ke bajek tak cukup neh?bahahha...ala paling tidak pon tak yah k-pop sangat la...i like malaysian boys juzz the way they are...kehkehekek
hope they do mende yang lagik the boom la...kecewe tau camnie..aishhh...come on malaysian..!!
p/s: eh?bila lak blog aku jadik blog komen artis neh?kehkehkeke....ah belasah la...=p



4 comments:

Mizz ErMa said...

semoga KRU dapat berikan yg terbaik lagi pada masa akan datang..=D

AsyieqiN Rkey said...

mizz erma:hope so..keciwe..='(

si kiut lavender said...

KRU dah kering idea kowt nak wat MV yg meletup...

cik sakura said...

ngah tengo video ni..hee