geng budak slumber

Wednesday, September 14, 2011

Pick up LiNE....SERIUSSSSLYYY????

assalamulaikum n peace yaw!=)

ok patut tak..hmmm....

ok...malam tadi aku dilanda demam yang agak meng-hampeh kan...erk..dah lame tak demam....tak pe....kot leh kurangkan dose yang mengunung...haraplah....

pas lunch kang penyelia nak datang...ari nie steady je pakai t-shirt sebab ada latihan kawad untuk perbarisan hari merdeka jumaat nie...

aku kene masuk perbarisan wakil opis woi!!!....cissss..=.=' mentang2 aku praktikal...suke2 je korang ye...ok fine..aku tak kesah pon sebenarnye...sebab aku memang muke kawad dari skolah ag....=P

eh?pahal entry tak cam tajuk nie?khakhaka..ok back to the story

pick up line...pe menatangnya pick up line?

ayat mengorat tau?

contoh:

"hye...jam pukui bape ye?" (start2 nak cakap kot2 pastu leh dapat no tepon)


"swit..swit..(bunyi tikus haramjadah) baju hijau..baju hijau...cantekk nyeee" (pick up line nie memang mintak lempang)


"hye awakk..eh??saya rasa cam kenal la awak nie" (cliche..cliche...)

geddit?

pada gurls..tipu la kalau korang tak pernah dapat pick up2 line nie sume...paling2 tak bangla jual karpet cakap...adekk maness...karpet murah2...hahaha..ok tu kire pick up line ke? apeke vangangnye ko qin?hakhakak


ok...nie aku nak gitau laki2 yang mungkin membaca blog kecik aku neh....ye...MUNGKIN..

xpon korang leh tolong gitau abang,adek.paksedare jiran seblah mahupon ketua kampung korang ye?

ok now...bayangkan....ko tak pernah kenal mamat nie...chat kat mukabuku pon jarang2...tapi ade la story2 sket pasal korang...walaupon rasa agak annoys ngan ketaksuban beliau pada politik...zzzzzz( truly aku kurang sket mende2 nie)

pastu 2 3 bulan pastu...

"sy nak no fon awak leh..sy tengok kat fb..awak cam perlukan seorang pemimpin untuk pimpin awak kearah kebaikan...jadi sy nak membantu awak dengan ilmu agama sy yang sedikit nie..sy harap awak leh merasai keindahan islam"

*pang*pang* (efek bunyi lempang diri sendiri sebab takleh terima kenyataan terpaksa baca mende nie..hahah)

ok then...

usaha di teruskan bila korang cam malasss nak bagi nombor korang...

"kenapa perkara baek tak didahulukan?saya cuba buat baek tapi awak cam tak hargai"

zzzzz...(kunyah2 cekelat)

dannn..lagi...

"terus terang sy cakap sy memang suka awak...sy nak bantu awk.."

(kunyah mentos plak)

alhamdullillah ada lagi manusia dalam dunia nie gigih berdakwah....

aku tak pernah tolak dakwah sape2 pon kat muka bumi nie...even aku pernah di ceramah tepi masjid depan orang ramai..sebab pakai baju ketat g bazar seblah masjid...memang salah aku..alhamdulilllah pakcik tu tegur..aku cuma senyum n say thanx walaupon malunye tuhan je tau..padan muka aku kan..sape suh tak semenggah sangat perangai..huuu...

apa aku nak cakap kat sini...aku rasa nie cume pick up line...

n pada boys..pehliz...don't use dis kind of pick up line...gile annoying tahu?

kalau niat anda nak memimpin seorang wanita jadi solehah...

do it in a steady way....steady way camno tu cik eqin??

ok...masa kawan tu..jangan tunjuk warak sangat...rilek2 sudah...tuhan tau ko soleh...tak yah bagi orang len tau...bukan riak ke cam tu?

the big point here is...RILEK BRO...

geddiit?

ok gurls..sape setuju ngan aku..sila pos cekelat skang..kehkeheek...=P

p/s: harap tak kena bambu ngan lec pelawat hari nie

notatambah:dari awal dah takleh bla sebab ko tunjuk pic ko pakai serban ngan kopiah tu...sorry banyak2 lahhh...dalam2 banyak2 pic apasal yang tu gak ko nak tunjuk kat aku....=.='



No comments: