geng budak slumber

Sunday, September 4, 2011

BiLe tAkde keje

assalamualaikum kwn2...=)

gile rasa cam lama tak update blog...asal nak update je ade je mende laen nak wat..member2 lak ramai datang beraye....bukan takat member sendiri..member2 adek skali..nak tak nak kene la tolong hidang2 ape yang patut..

then bile lapang sket...rasa malas pulak nak bukak lappy kan...hahahaa..alasan2...

ari tu..jejalan malam ngan mak..singgah kedai rm2...tah nape aku suke beno masuk kedai rm2 neh..haha..

then aku jumpa satu mende yang aku dah lama gila tak jumpa...n for sure aku suka mende tu..hehe...

korang tau tak puzzle kayu?

ehheh...seyes mende nie rm2

aku nampak ade design bilik baby and set ruang tamu...aku sambar la..dah lame tak men cantum2 mende nie..last mase form 3..hahah...nie yang half way siap...bersepah la kejap ruang tamu yang takde tetamu ngan habuk kayu sebab aku duk wat menantang nie..hehe

ini yang dah siapp..oh yehh...set blik tido baby n set ruang tamu..teror tak aku??ngeh2


set bilik tido baby

put it in a box.

sebab aku memang takde life keje...free sket pastu rajen nak mampos..aku siap jahit bantal slimut n wat tilam skalik nak nampak complete set blik tido baby nie..haha..nampak sangat xde keje laen ye dak?

yang set ruang tamu tu aku letak kat rak tv wat hiasan..nanti ada mase aku egt nak lengkapkan ngan alas meje..n kusyen..kehkeh...

yang set bilik tido baby nie aku just simpan dalam kotak untuk di buat maen oleh anak member baek aku miza bila die balik umah aku minggu depan..hehe

heheh..memang ade je la perangai aku bila bosan n nak distract mind aku dari pk mende yang aku rasa aku tak patut tak pk...=)

lekakan tangan...

egt nak carik lagi puzzle kayu nie...>.<

p/s: banyak nak citer..tapi malas nye nak taipp..hahaha..=p




6 comments:

shaliza khairi said...

wah. lama tak jumpa puzzle kayu nih.

p/s: rajin sangat dah tu sampai menjahit bantal n selimut dia sekali. huhu. salam lebaran. ^^

AsyieqiN Rkey said...

bahahha..kan?kan?rajen gile kan..hehe

Fnd Rocka said...

Kat mana selalunya boleh jumpa puzzle kayu kayan ni eh

AsyieqiN Rkey said...

fndrocka:kat kedai 2 henget..

fndrocka said...

manalah aku nak cari kedai 2 hengget..payah lah gini...

AsyieqiN Rkey said...

tempat ko xde kedai Rm2 ke?aloh..cian...hehe