geng budak slumber

Wednesday, August 10, 2011

beRsaLaH daN mEnYampaH

assalamualaikum n sejahtera kwn2..=)

(SEKALI LAGI MENGGUNAKAN MANGLISH)

a wordless day...truly

BW..kot ade idea...and found video shea shahirah bagi toturial camne die pakai shawl...heheh...haruslah try balik kang..

rasa bersalah
bila tengok seseorang seperti dah sayang kat aku...
sebab ada masa aku buat apa yang aku memang nak buat...
apa yang aku cakap memang datang dari hati
tapi buat masa nie hati aku belum betoi2 ada ruang..
atau tak akan ada sampai bila2..
confuse

he's nice buat masa nie..(people change)
atau mungkin sebab i'm nice to him
tapi its hard for me to believe anyone at this moment
yang best...i can be juz me with him
no stress to be so perfect
sebab aku tak perlu lagi menangis depan cermin
sedih dengan keadaan diri sendiri

tapi agak menyampah bila
hmmm..
patut tak patut cakap
kang baca terasa plak..kawan plak dah lama..
haihh..
macam aku cakap sebelum nie...
word is cheap
tak perlu banyak cakap ngan aku kalau yang kau rasa dalam hati itu benar
menyampah sangat mendengarnya


Doesn't mean that when u choose me...
i would choose u...
(sengeh senget2)

tapi...
terima kaseh juga untuk mereka berdua ini
walaupon sorang wat aku serba salah
dan sorang wat aku menyampah
mereka kawan yang baek
dan antara sebab aku masih berdiri hari ni

(nie bukan entry bajek hot..)

p/s: aku sangat suka berkawan tak kira lelaki pompuan....asalkan aku boleh jadi diri sendiri and selesa ngan kawan tersebut...jadi..tak bermakna aku kata aku suka...aku nak kapel ngan ko..aku mengadu masalah..aku nak kan simpati ko...big NO


5 comments:

Hafizin Jamil said...

garang jugak.

cik sakura said...

jangan menyampah sangat tau nanti takut timbul rasa lain pulak..hehe..

AsyieqiN Rkey said...

H.J: oh bukan garang..tapi brutal..

cik sakura: yang menyampahkan tu da ade gf masalahnye..haihhh..

MizzTina said...

luahan hati dalam mode kegeraman nih.. hehe

AsyieqiN Rkey said...

mizzkechique: bijak..bijakkk