geng budak slumber

Saturday, August 20, 2011

LoSt

assalaamualaikum n sejahtera kwn2..=)

juz a random thought...

ada orang penah cakap kat aku...cinta nie jangan rushing..ok fine...bile lak aku rush2 ye dak...

aku memang jenis yang suka berkawan dengan ramai orang..tak kira laki pompuan...selagi ko leh tahan mulut cibai aku...aku on aje...aku tak cibai kalau orang tak cibai ngan aku...simple..

lately banyak bincang pasal relationship...boys stuff bla bla bla ngan kawan2..tah nape topik tu agak hot sepanjang bulan nie..kehkehkeh...masing2 ade masalah masing2 kan

n i got confuse sometimes...n ade mase terus lost..macam malas nak pk lebeh pon ade...buat je ape aku rasa nak buat..settle!pastu menyesal kejap..pastu wat muka takde perasaan balik cam tak penah buat pape..ok ape aku merepek nie...

ade mase people2 nie wat aku rasa pelik...dah la aku menghadapi syndrome susah nak pecaye dah skang nie...haihh....u make it worse bro...eh~..bro?sape?bile aku ade abang?hahahha...=.='

tah napa environment aku pon terasa cam haremmm jeee...lagi seminggu nak raya aku langsung takde semangat...baju raye selai pon tak beli lagi...n guess what..aku boleh rasa lega cuti raya kat opis aku di bekukan....memang aku dah gile agaknye....cuti raye beku aku leh sengeh...parah...langsung tak susah hati..siap balik dalam keadaan menyanyi2....=.='

ok...tadi tengok shoutbox ati berdebor...dem!perlu ke guna short form nama yang aku penah guna untuk thattt person...i hope...that is not him...pehlizz god...

ahh merapek kelaut bermain bersama mentibang laut...=.='

maybe i should get something to eat to maintain my sanity...or juz go to sleep..

fine!...tc peeps..nite

p/s: i'm too scared...for sure

6 comments:

Kancil 8349 said...

macam parah je nie...orang kalau dah cuti dibekukan...menangis habis...ada sesuatu yang kacau jiwa kamu nie?

Akulah Pak Lan said...

Dont rush in everything...take it slowly..

cik sakura said...

hye..ok tak hari ini..apa-apa pun take care ye..

milo said...

errrr....sabar ye...semoga cepat ok :)

No name said...

Kalau umh mak bapak dekat, aku pun tak heran cuti raya kene beku.. :P

AsyieqiN Rkey said...

kancil:jiwa kacau mungkin

ajeyy:thnx singgah..=)

paklan:baekkk

cik sakura:maseh mencari ketenangan

milo:thnx yaw!

lizzie;haha..masalahnye mak aku nak bawk blk kg nie...adoyaiii