geng budak slumber

Monday, August 8, 2011

teRingiN

assalamualaikum n pagi...

"tahu tak..susah sangat2 nak gelak2 sengih2 padahal dalam hati rasa nak peluk je somebody n nangis sepuas hati..tapi kita tak wat kan sume tu?tu tandanya kita kuat..."

credit to my dearest fren..Nurul Husna

dari tadi duk melipat+simpan dalam sampul+tulis alamat....bosan

teringin nak g somewhere..somewhere but not here...

teringin nak duduk di puncak gunung...sorang2...

teringin nak duk dalam selimut tebal..tenggelam dalam tilam empuk di kelilingi bantal2...dalam bilik yang super sejuk....

duduk diam2! buat keje tuh!

senyum lagi...memang takde pape yang berlaku kan eqin?

yup takde ape2 yang berlaku....




p/s: maafkan saya .....................

5 comments:

Kancil 8349 said...

carilah teman yang boleh menghibur hati kamu...kalau tidak pun carilah hiburan...jangan bersendirian

cik sakura said...

tengah tunggu nak balik..hari ni satu kerja tak jalan..

Asyieq-iN Rkey said...

kancil:saye kat opis nie..

cik sakura:aah..ngah tggu nak balik jugak nie..tak daye dahh

pCL [p@kcikLie] said...

besh kalau berangan , lg2 dlm bln pose ni...emmm..

Asyieq-iN Rkey said...

hahah...pcL: mungkin..