geng budak slumber

Friday, August 5, 2011

coRrupted souL

assalamualaikum n sejahtera kwn2..=)


aku cuba menaip dengan mengawal emosi yang sangat meluap2...

member aku mengadu bf die curang tengahari tadi...dan lagi...die kecewe untuk tah ke berapa kali..aku cuba tenangkan die...sejauh yang aku mampu...

petang..sepupu sebaya lak mesej..mengadu..ada laki gatal cuba nak main2 ngan die..die syak ade owang nak kenekan die...gamp*** seyes aku cakap...sedap rasa nak main2 kan perasaan orang...bodoh! jadi sepupu aku tu mintak pendapat camne nak ajar jantan cam tu...aku bagi mana yang boleh...aku bukan teror mana...cume aku banyak belajar dari experience nan hado...

pompuan jiwe corrupt...aku rasa aku dah masuk dalam golongan tu..malas nak sembang kencang kata tak caya cinta sebab aku tak tau masa depan...tapi seyesly...jiwe aku dah betoi2 corrupt

"perempuan yang baek adalah untuk lelaki yang baek"

(terime kaseh mak metue tak jadi..aku ingat sampai mati)

dugaan tuhan?

takdir?

hikmah akan datang?

aku malas nak cakap panjang...

sebab dalam keadaan emosi ce harem camnie....konpem aku akan kuakan statement yang aku akan menyesal seumur hidup..or silap2 jap g aku delete blog terus......

atau mungkin............


aku harus mintak tolong............


lelaki....

TOLONG JANGAN WAT AKU RASA XNAK KAWIN SAMPAI AKU MATI...

atau..

memang salah kami pompuan corrupted souL

terlalu percaya...cinta sejati masih wujud dengan happy ending...

-end-

p/s: penah bace statistik mengatakan orang yang tidak berkahwin  hidupnya tak bahagia n lebih pendek umur...i say?sedih kat dunia bahagia kat akhirat...cepat mati tak banyak dose..yang penting jangan lupa tuhan..tah lah..aku betoi2 muak n letih


5 comments:

Hafizin Jamil said...

kahwin tu antara sunnah terhebat..

cik sakura said...

hidup hanya sekali dan mati pun hanya sekali..insyaALLAH akan berjumpa yang lebih baik..cuma cepat atau lambat sahaja..benda ni semua mematangkan kita..cuba happykan diri sendiri dulu..jadikan apa yang terjadi tu sebagai proses pembelajaran dalam kehidupan..cik sakura nasihat untuk diri sendiri juga..take care eqin..

mykhalis said...

kalau perkahwiann tak bahagiapun leh wat mati awal..hehe

Aiman Nazirmuddin said...

salam ramadhan

AsyieqiN Rkey said...

H.J: i know that...

khalis: haha...betoi jugak kan..

cik sakura:thnx for the advice..rase keliru absen neh

aiman: salam ramadhan