geng budak slumber

Monday, July 25, 2011

teNagA

assalamualaikum n moning again..=)

baru selesai wat 2 3 keje...haih..tah napa ati tak tenang ari nie....

letih...badan pon tak bape sehat 2 3 ari nie...sakit badan..sabtu ari 2..lelah menyerang!adeh...=.='

mungkin sebab sejuk sangat ujan lebat hari tu...hmm..dah lama tak bersukan agaknye..tu yang datang balik...haihh...

malam tadik dah temper2..hmm..sebab xnak mende tu berlanjutan..aku duk diam...capai si red..kot leh tenangkan hati...walaupon cuma pandai 2 3 kord yang belom sempurna..manyak betoi tenaga terpendam bila tahan marah...petik se-das due..ciss..apesal bunyik cam hampeh...=.='

aku tarek cadar..menyemak betei cadar neh!...red aku letak tepi..bergumpal lah ko ngan bantal n selimut+cadar tu...huh!

hehe..red yang bergumpal dengan slimut n bantal...

aku tolak sume mende atas tilam ke tepi..sebab rasanya satu cara je leh wat aku duk diam leka tak marah2..hmm nak tau nape aku marah2..bace entry nie....aku capai barang2 kraf..tangan pantas gunting2..jait2...sumbat2...hahhhhh..diam pon aku...soo..pengaliran tenaga marah dah berlaku...tade sape jadik mangse....lega!...

dannnnnnnnn..hasilnyeee..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



4 ketoi monster n satu love...adeh..sakit pinggang..=.='

eheh!mende nie je leh distract aku...hehe...petang kang nak beli keychain ring plak..kesimpulannya...bila banyak sangat tenaga marah terpendam..kita perlu bijak menggunakannya...ehhehe...esok aku nak pos...monster2 nie bakal bertemu tuan mereka...=)

p/s: sepupu aku mak buyung dah meletup..anak ke 2..baby gurl lagi..hehe..xsaba nak g tengok balik kang!>.<






2 comments:

cik sakura said...

pandainya buat kraf tu..comel..

Asyieq-iN Rkey said...

comel?wahh..wat dengan rasa marah tu..haha