geng budak slumber

Tuesday, July 12, 2011

neW VerSion oF Angelz JourNey!

assalamualaikum n gudmoning kwn2..=)

vahvahvah..shabash inspektor sahabb....jom lepak shahab..wakka..okey tak lawak..aku tau....thanx to my luvly fren pina for the header..nak harapkan aku memang tak de header la blog neh...heheh...di sebabkan blog aku dah tuka kaler so tak seswai la nak guna header lama yang so cute2 geli2 pink an...FYI aku tak suke pon pink..saje nak wat blog cam the other version of me...ala2 blog the other khairul...hahah..ok mrepek..=.=' cover line ati kiut kan....hahahaha

so what do you think?okeh ke?aku rasa cam dah ok...simple camnie...aku tak serabut otak..hehe

ok abaikan link yang salah tu..dah repair ari 2..version tu tah mane aku letak..=.=..nie header lame..


n  as u can see kat atas tu...nie header baru...heheh...nak jugak letak muke sendiri kannnnn...

si pina kate header baru nie cam ade something missing....cam xde seri..yeke?aku nie...asal boleh je...hahahha...hantam la labu kannn...wakakka...so got any suggestion ke nak tambah pape lagi kat header nie?

renovation nie aku ase cam tak amik mase lame pon cam mase mula2 aku nak bagik comel blog aku mase mule2 blogging dulu...mungkin ke-noob-an mase tu..hahaha..bajek teror la skang..ciss...=p

oh jap ag nak hapdate pasal g kenduri...entry tu khas untuk member aku yang aku tak nampak seko pon kat kenduri tu..hampeh..=.='

ok tc bai!

p/s :what a wonderful night last night..hehehehhe...

No comments: