geng budak slumber

Saturday, July 23, 2011

LaPorAn CuAca sLumBer StyLE

assalamulaikum n evening kwn2..=)

petang suda...bersama lagi ngan cik qiqin dalam laporan cuaca untuk berita "kau hantam la labu" petang ini..(gagaga...start dah merengnye ini budak=.=')

oh!cuaca di tempat anda2 sume camne?cuaca di karak jalan puaka masih ujan sejuk2 sedap tido berselubung nyahhh....aww...hheehhe..=p

di tengahari nan indah tapi ujan lobat tadik..omak den puan munah ajak den masak...nak masak tomyam katenye....tongah den ngan mak den sodap menyediokan bahan2nyo tetibo jeng3...pangggggg!!!!!!berjoget omak den tokojut(ok tipu)bunyi cam ado mondo jatuh(mak aku tekejut sebab ade bunyi kuat cam ade mende jatuh)

lalu di pekiknyo.."banggg...apo bondo yang jatuh tuuu..." lalu di sahut ayah den dalam bahaso pahang sebab omak den yo owang nogori..."xde mende jatuh ehhh....awak dengo celah mane plaknye mende jatuhh??"

tibo2 time omak den jongah dapo............(dapur umah aku ade 2..satu dapur tempat makan satu dapur tempat masak..mak aku dari dapur tempat makan g jengah dapur tempat masak)

atap umah den dah tocabot!huwahhhhh...kuek bona angin eh...

hehehe...adeh...korang paham ke??..ngade tau cik qiqin wat ulasan cuaca bahase nogori(*wink*wink*)
ehehe...ok2...sambung2...dah tercabut atap umah aku..basah abis la dapur tu..tak dapat le nak masak...

nie keadaan depan umah...lebatt kauu ujan..

buai tu bergoyang2 sendiri..angin kuat...seram mak tengokk nyahh

pokok tu pon senget2...ayayai....=.='

terpakse la aku ngan mak aku lepak jap tunggu ujan reda..memang kebanjiran dapur umah aku...sabau je lahhh....skang nie pon still ujan lagi...cuma dah reda sket tak lebat n angin kuat cam tadi..petir pon dah tade..

eh?nie laporan cuaca ke ape neh?hakhakahak...ghasakkk lah bak kate cik epal ye dak?ngeee..

dah le...si a'an comel dah tak comel sebab dah berak!ciss...time maen suma nak maen..time berak aku lak kene cuci!derhake betei adek2 aku neh...haihhh...ok ciao..

p/s: nak kua beli barang kunun nak try resepi baru...tapi ujan plakkk..adehhh..=.='




5 comments:

sakura_sue said...

wow lebatnye hujann.. bahayee...

Asyieq-iN Rkey said...

tau xpe...seram woo

hadinesta said...

hujan rahmat tu :D peace

Gen2Merah said...

makk aiiii.... seram sejuk tengok gambar2 tu... tapi kita masih bersyukur sebab ada lagi negara lain yang lebih dasyat bencana alam nya kan..

Asyieq-iN Rkey said...

tulah..naseb atap je terbang..bukan ngan umah skali...>.<