geng budak slumber

Friday, July 15, 2011

pLayBoya!

assalamualaikum n camat pagi kwn2..=)

sonok plak pagi nie bace blog JO QUSARY...stylo abis...i wish i had asperger cam die..hahaha

bosan tataw nak buat ape pagi nie macam bese la...nak up entry ape pon cam blur lapanbelas ratus harakat..heheh..teringat keje tak berpaedah aku wat semalam....dah lame gile aku tak menjahit....lepassss..argh...mula letew nak rabak!dem...

semalam aku kumbah barang kraf aku..manyak gila barang lebih tak guna..nak start menjual balik macam malas sangat dah...hahah..bajek cam keje penat nak mati tade mase...wawawawa..

ehhe..lil monster...hmm..nak bagi name ape ye??

minggu depan lil monster nie akan bertuka milik...ehem..n he should feel special sebab dah mencetuskan rasa gedik aku nak menjahit semula lepasssssss......ok tak mau merabak2....err..nak order cekelat comel2...duk mengusha...hahahahha....nak wat sendiri tak reti..sobs..sobs...

err..nape entry macam tak same ngan tajuk..haha..tade..lately dah due orang cakap aku buaye..hahah..salah aku??wakkaka.chill ah...aku cuma buat ape aku nak buat..tu je pon...lame rasenye tak mngeli2 jadik sweet lil pwincess utk someone kann..hahahhaa..dem cipan perangai ko qin...hikhik...(eh terasa comel..=.=')

dah la..bek aku benti sebelum ade yang muntah bace entry nie..hakhakhakahk....

p/s: suke wat orang sekse orang ngan curiosity..hehehh...sape suh panggil aku gemok..dem betei..haha

No comments: