geng budak slumber

Thursday, July 21, 2011

ReBah

assalamualaikum n evening kwn2..=)

google image

balik tadi dalam ujan...naseb mak jemput nek kete kat bustop..tapi basah la jugak aku...kepala lak memang dari kat opis dah pening..balik2 memang aku terus rebah atas tilam...dah tak daye rasenye...kepala otak masih terbayang apa aku nampak masa dalam bas OTW balik tadi

tengah aku kusyuk sembang on the fon dalam bas tadi..aku rasa aku nampak die..ye dia..die yang menghancurkan hati aku 5 bulan lalu lepas menyulam janji separuh nak mati 3 taun...dem!=.='

aku kenal sweater tu..helmet tu..n moto LC tu...aku yakin tu die...sebab wajah die nampak jelas sebab die bukak wiser helmet die...riak muka tu...aku tak penah lupa...dah 5 bulan lebih aku tak nampak die...last bile sama2 nek bukit freaser..........lepas tu..........

doa aku di makbul tuhan sekali lagi...

ya allah jika perpisahan nie demi kebaikan aku dan dia...semoga aku mampu menelannya...

tapi saat ini izinkan aku rebah...izinkan aku merasa lemah kerana demi tuhan yang esa..inilah pertama kali aku benar2 jatuh cinta...namun mungkin cinta ini tak kau redhai..lalu aku mohon tuhan...redhailah aku untuk menjadi wanita berhati kental...

pada dia yang semakin bahagia...semoga kau dapat apa yang kau cari

p/s: terima kaseh kerana mengajar aku....fairytales are not for me

3 comments:

cik najihah said...

pliz dun be sad..its hurt okeh ihihi

Elih Japahar said...

Tak semua impian akan menjadi realiti..dah tak ada jodoh nak bt mcm mn kan,tapi doa lah kekuatan kita..

Asyieq-iN Rkey said...

thnx..err rasa nak padam entry nie....