geng budak slumber

Tuesday, July 26, 2011

viRus+JaNji

assalamualaikum n pagi kwn2...=)

pagi tadi pakcu aku wat lawak lagi...haha...ari nie dari umah aku naek bas..then sampai bustop pakcu jemput anta g opis...sebab die kene gerak awal g keje cam semalam..tapi semalam die jemput guna van Gdex..(pakcu aku keje kurier Gdex) tapi hari nieee!!!die jemput aku naek lori Gdex..wakakka..aku nampak dari jauh hanya mampu ketawa....saje nak feymeskan aku letew kan..

sampai opis..opismate sume senyum2 je...hahah..aku gelak2..slumber gile rasa g opis nek lori..korang ade?hahahahha..=p

ari nie aku tengok opismate 2 orang demam..adek aku pon demam gak...kesian die..pagi2 tadi mak kate kalau tak daye takyah g skolah..tapi die g gak..mungkin die bosan takde sape kat umah kalau die duk umah pon...angah aku balik keje malam tadi konpem tido sampai tengah ari la...

aku lak dari ari jumaat ari tu tak sedap badan....pagi tadi pon rasa nak tarek slimut taknak g keje...=.='

cam ade penyebaran virus jep....haihh..janganlaaa sakittt..nak masuk bulan pose dah nie...adehh..

atau mungkin cuaca tak menentu 2 3 ari nie??

pagi2 tadi teringat lagu nie...tah nape...mungkin rase jelak+menyampah ngan janji...


layan ah..satu je aku pesan..janji manusia bukan suma mampu tepati..tapi janji allah..tu pasti...

p/s: tah bila mak nak bagi aku drive...takkan nak gantung je kot lesen...haihhhh....

2 comments:

cik najihah said...

lagu tu bes la..
lirik die bes

Asyieq-iN Rkey said...

yup lirik best..video wat org geram..hahha