geng budak slumber

Saturday, July 2, 2011

supErshoRt MuMbLe

assalamualaikum kwn2..=)

salam sabtu maktu kertu..haahha..okeh jangan marah..aku kat umah maklang aku kat taman saga bentong...tunggu pakcu aku balik keje baru nak g berjimba ke kajang..heheh..umah sepupu aku mak buyung yang g kenduri ngan aku ari tu..

malam kang pakcu aku ajak tengok transformer 3..hheheh..jangan jeles...so untuk loser cinta macam aku..xde bf?so what an..pakcu pon leh bawak dating..gagaggaga..standed bhai..time ade bf hade ke nak g berjimba dengan ahli keluarga selain mak ayah?xde kan?xde2..memang la aku nie hampeh kan..hahahha...

entry nie supershort dari bese sebab aku tade mende sangat nak bebel..cite 'Aishiteru' episod 3 and 4 dah siap..korang tunggu je la auto post malam kang..hahaha..saje nak buli hati n perasaan korang tunggu kannn..ngeh2..kalau agak2 cite tu merepek gtau lah..aku kurangkan kemerepekan yek?ok..

tc..mmmmmmmmuuuahahhhhhh..haktoi..tetibe sweet..=.=' jap?short ke entry nie?cam same jep..hahhahahah

p/s: sian adik aku..aku bawak lappy n berokband...haha..mane leh pisah aku ngan menatang nie..hahah..=p

No comments: