geng budak slumber

Wednesday, July 13, 2011

hiDup MaCam Tak HiduP

assalamualaikum n pagi kwn2..=)

Semalam nenek tiri belah mak aku lepak rumah aku...dari sabah datang....die,mak teh,pakteh n sepupu kecik aku-Dania Batrisya..petang kang die g klang plak umah paklang belah mak aku

sorry ah...kamera hp aku memang sucks bila malam...nie puas edit dah..comel die neh...bijak!

balik keje semalam mak drop by depan opis amik aku sebelum amik diorang nie kat umah sedara aku..mase tu seyes..perangai aku memang sangat2 haram..haha..cam bese..aku ada sebab aku napa aku cam tu..then sampai umah pon aku tak banyak cakap..capai tuala mandi sambil melalak2 manje dalam bilik air...aku tensen..sebab sampai umah aku tengok mak dah buang katil aku!ciss...katenye katil 2 dah patah..kayu murah..aku gelak je...pastu tuduh kak de berat...ye..aku memang suke nganjeng kakde..sebab die debab..hahah

pas mandi masuk bilik pakai baju aku kua beli topup..sebab wallet aku dah barai sangat aku g singgah kedai rm2...haha..untuk student praktikal cam aku yang xde elaun..wallet baru xpayah nak mahal sangat...tibai je ape yang ade..ronda2 tengok ape yang menarik sambil tangan dalam poket renyuk2 duet yang tak bape nak ade..hahaha

stop kat bahagian mainan..hmm..rasa cam xadil untuk aku layan sepupu kecik yang tak paham pape dengan biadap..lagipon orang dah berubah harus di maafkan..so aku capai satu..pemainan "dokter2"..nak beli pinggan mangkuk kat umah dah ade..mainan lama adik..mainan make up tade pulak..bantai la..pusing lagi..benti kat tempat wallet..usha2..capai

aku tengok dah macam selimut tampal2 wan aku buat masa aku kecik2...aku sebat terus..hehe..leh sumbat hp skalik neh...rm2.50..hahah...memang cantek sangat lah..leh aku guna sampai lunyai!

abis beli balik..masuk umah terus hulur mainan kat dania...aku rasa pakteh aku terkejut..sebab mungkin die ingat aku nie sombong mase dalam kete...mane tak nye..masuk kete petang tu aku leh sumbat telinga ngan earphone dengar lagu tak bercakap2...hahah..kuang asam kan aku?

ah..apsal aku ase entry nie dah meraban n tade motip..haihh..malam semalam aku mimpi..n mimpi tu memang aku sangat2 tak suka...n aku wonder..kenapa lepas ape yang jadi aku makin kerap mimpi die..aku tak de fikir pon pasal beliau semalam..langsung tade..ade orang penah cakap kat aku...besenye sebab orang tu ingat kat kite..bila ingatkan kenyataan tu..i'm like...hell no!mana mungkin die ingat aku lagi bila die sangat2 bahagia ngan orang yang katanya sooo called LOVE!arghh..

aku benci bila keadaan camnie datang..ayayaai..harap balik nie mak tak bising2 n tacing2 ngan aku...sebab rasanya die berbulu tengok perangai aku semalam or..sepanjang minggu lepas.....hahahhaha...

sarapan pagi depan lappy..heaven!

p/s: ada masa aku rasa aku belum membesar!



No comments: