geng budak slumber

Monday, July 18, 2011

reD aNgeL

assalamualaikum n evening kwn2..=)

evening la  kan...gudnite sebelum tido ye dak?hehehhe

bosan..tah bape juta kali aku cakap perkataan tu sepanjang ari nie...nampak cam manusia tade life pon ade aku neh..wakakakak...ok nape aku gelak?bukan aku patut sedih ke bile cakap camtuh..dem!salah reaksi..sobs~~sob~~ hah!baru betei!

mengodek gitar kesayangan cam bese...sakit jari2 halus kering bak jerankung aku neh..ngeh2  tah bila nak pandai nie...adeh..sabau la hati...

jejalan blog..ade aku jumpa..blogger yang ade manyak barang kesayangan cam lappy,hp,kete yang di beri nama..wah3....cam comel lak an...aku usha gitar aku...rasenye agak sopan kalau aku bagi die name gak ye dak?heheh..walaupon menatang nie bukanlah dari kumpulan haiwan mamalia..mahupon reptilia..

duk menung pk..nak bagi nama ape umpama nak bagi nama anak sulung pon ade...payah benau..agaknya tah bape ari bape malam mak aku amik mase nak pilih nama ape untuk aku dulu..ok...jauh merepek...=.='

tengok kaler merah bodynye mendatangkam ilham...then i think RED ANGEL should be fine..=)

haha...abaikan tilam tak becadar tu..aku memang suke wat perangai tak semenggah cabut cadar..aku ase cadar tu menyemak...boleh?ahah


from now on u are my sweet heart...my red angel..=) tak leh bla name ye dak?apeadehal!hahahha....lame dah si red nie jadi milik aku..dari besday aku..pemberian adik aku angah..thnx bro!baru nie aku dapat cekgu nak ajar maen..n tengah terkial2...harap aku tak hangat2 taek hayam je...hehehe..cam bese mak aku memang suke kondem aku...ampeh..saje nak bagi aku moral down an..xpe!..jangan nangis terharu time aku nyanyi mase besday mak taun depannn..hiyahhh..(muke semangat gile!)

teringin amat maen lagu 'percaya padaku' ...>.<

p/s: idup jangan bergantung ngan orang laen..

No comments: