geng budak slumber

Sunday, July 10, 2011

BanTuLah Ibu TuNggaL ini!

assalamualaikum kwn2..=)

di hari yang mulia n penuh barokah ini...marilah kita sama2 menginsafkan diri....mensyukuri nikmat yang di beri..cerita ini tentang jerih payah hidup...dalam menempuh dugaan dari yang berkuasa...moga kita mensyukuri nikmat yang di berinya...perkh.....apsal insaf semacam neh?wakakak..ok fine!cut the crap!...

alkisah..mak aku petang tadi selamat gerak balik kampung atas urusan keluarga belah nogori..lagipun nenek tiri aku n mak sdare aku dari sabah skali pon ade...datang semenanjung..juga terlibat dalam urusan tersebut...makanya tinggal aku,angah,kak de ngan adik kecik..adik aku abang tu kat hostel so die tak merasa apa2...ingatkan nak berangan queen of the house an..tetibeee...

ayah hulur duit dapur untuk dua ari..(mak+ayah balik sampai ari selasa), meronda rumah aku tengok skali annn..

baju 3 bakul nak kene lipat..=.=

hah..menanti nak di basuh....sidai+angkat

google image..n perlu menjadi chef utama untuk adik2..selalu co chef je

maka gedebuk aku terus feeling cam ibu tunggal yang bekerjaya lalu kene membesarkan 3 orang anaknya...hahahhaha...dem!bapak ngengadenye kannnn...hahahaahhaha....sila la lempang aku doblah tangan ye...wakakakkakaka.....

tapi tadi mak ade cakap kalau urusan tu abis cepat...die akan balik esok...anyway..xde mende pon..aku just risau adik kecik nie je la...tengah hari tade orang kat umah...so kene la harapkan abah die..oh lupe...FYI adik kecik nie adik angkat aku..rasanya aku penah mention sebelum nie...yang abang tu..adik bongsu aku...die xsuke orang panggil die adik...tu yang panggil abang..hahah..pening kan korang?oh..back tu adik kecik...abah die ade lagi...cuma mak die dah meninggal...so mak aku amik jaga...lagipon kakak kandung die kawan baik aku dunia akhirat..tu yang kat side bar tu..sahabat terhebat...so esok...tengah hari abah die akan hantar n amik die g kelas kafa n bagi die makan...

hahah...so tajuk adalah sangat propa...tade ape pon..aku yang ngengade..adik aku besa2...dah leh uruskan diri sendiri..leh berganding bahu pon..nak kene kemas sket umah neh..sebab nenek tiri aku tu nak tido umah nanti..heheh

dah la...merepek lebeh aku neh...hahaha...xpe..pape pon aku tetap diva...hahahhah..

posing super ngengade sebelum g kenduri afzam tadik...hahahah....keras semacam posing



tc bai!

p/s: kalau saya mampu..dah lame saya cincang2 penyamun tu awak...sian awakk kan...>.<



No comments: