geng budak slumber

Monday, July 4, 2011

pAraNoid

assalamualaikum kwn2..=)

pagi sume...cam bese korang tau kan..aku memang xsuke ari isnin...what to say kan..haha..pagi2 dah kene sound!cipantaro punya pakcik!!ok ape masalahnya tudung aku aku pon tataw...pakcik tu hangin sangat kat aku apejadah!?

"awak nie keje mane?nape teruk sangat tudung awak nie?"

korang tengok..teruk ke tudung aku?

muke xbape nak gemor ngan pagi senin!...=.='

bagitau aku ape yang xkene???!leh wat owang supertensen tau dak?ke dia bengang aku tak senyum kat dia?xleh cakap je ke?like..."senyumlah sket" an?an?aku wat muka blur bukan sebab aku sombong tapi pagi2 korang tau la..pagi senin lak kan...memang terbaek ah kat situ...sabar..sabar..sabar...rasa nak sambung aishiteru pon tade semangat neh..rehat kejap lah eh aishiteru...kejap je..aku takkan lame2..don't worry..

dah la...jangan biarkan itu pakcik menghalang niat aku nak tulis apa aku nak tulis..hmm paranoid...search maksud paranoid nak bagik konpem tadik..leh dikatakan perasaan or secara psikologinya rasa curiga pada sesuatu/seseorang akan menyakitkan memberi mudarat pada si paranoid..

kenapa paranoid?sebab tah la...call me a loser...i'll admit it..sometimes i'am a loser..sepanjang minggu lepas...aku duk bace kisah kehancuran rumahtangga..penganiayaan yang berlaku dalam marriage..kecurangan.....pembantaian(pukul)...tataw sama ada aku terlalu fokus dengan mende camnie or memang berita tu besepah2..aku paranoid..aku trauma...tah apasal...teringat bait2 lagu taylor swift..mine

"why we bother with love if it never last"

aku tau..aku tak patut rasa cam nie...tapi maafkan aku,,,mungkin aku manusia yang cepat serik..sebab dalam banyak2 sakit..sakit yang satu ini leh efek manyak mende kat aku..ye..kali ini....susahnya cuma yang rasa je tau..ye..aku lembik..ye..aku xcukup kuat...kalaulah mudah untuk aku khabarkan rasa nie...kalaulah aku mampu kongsi rasa ni..kalaulah...aku mampu blutot rase nie..mesti korang mengerti

mungkin satu masa rasa paranoid aku nie akan ilang...bukan aku tak cuba..aku dah cuba..tapi in the end of the road...i always choose to avoid putting  a lot of commitment....putting a lot of commitment is like flying so damn high without skill then suddenly u could fall..and those fall will ensure u're death..yup..the death of u're spirit..dem..entry rabak bak kate brader leplep...bek stop sebelum lebih rabak lagik..>.<

take care kengkawan..=)

p/s: pompuan...slumber rock camane pon kalau ati die rabak..memang nak muntah la ko dengar die melayan perasaan..ngeh2..=P









No comments: