geng budak slumber

Tuesday, July 5, 2011

beNarkah Ini

assalamualaikum kwn2..=)

heheh..cian eh..aishiteru pendek je aku wat tadik...sowi lahh...saje nak bagi sekse batin korang kan...hahahhah...jaat..^_^

sebelum balik keje saje nak wat entry nie..malas nak hapdate kat umah dah...hehehe..xpe kan?kan?

BENARKAH INI

rompak google



selepas masa perit itu
aku seolah hilang arah
semangat ku habis punah...

lalu aku cuba berdiri..
bertatih sendiri
muncul dia disisi
sebagai sahabat menemani
tanpa mengetahui kisah yang hakiki

salahkah aku
kala saat ini aku sudah mengantimu
kala saat ini aku cuba membuka pintu hatiku
pada yang sudi menerima apa adanya aku

benarkah ini
salam cinta yang menyapa
salam setia yang menduga
haruskah aku percaya
saat luka belum benar-benar tiada

benarkah ini
adakah sekadar mimpi?
adakah aku akan kecewa lagi
haruskah aku memberi hati
mencuba sekali lagi?

wahai kekasihku yang abadi
berikan aku kekuatan untuk mengharungi rasa ini
kerana cuma kau yang maha mengerti


p/s: hope u are not doing this for the sake of healing my wound...



No comments: