geng budak slumber

Tuesday, July 12, 2011

S.E.R.A.B.U.T

assalamualaikum n evening kwn2..=)

aku kat umah....malas...tapi aku serabut..tah..aku rasa simptom mood swing nie dah makin bese ngan aku lately..aku pon tak paham nape...memang sangat loser kalau aku gtau korang yang aku jadik camnie lepas break up 5 bulan lebih lepas...so what!..aku memang lom fully recovered pon..aku bukanlah jenis manusia loser camnie..tapi sebab aku bagi 100% hati..aku jadi loser skang..padan muka aku!

ada masa aku selfish gile...ade mase?ok fine..most of the time after break up..ye aku memang loser...agaknya betoi hope is for loser?yeke?tah sejauh mana kebenarannya aku tataw..ah!betri lappy nie da makin nazak..asek nak gune kabel..dem betei!

mungkin bagi sesetengah orang..ape aku alami nie normal...bese dah tu...tak payah nak rabak2 kan....tapi tu lah..susah nak bagi orang paham ape situasi yang ko hadap hari2..skali skale sumpah aku rasa nak check in je kat tanjung rambutan..paling tidak orang gila masuk syurga aku tak melonggok dosa wat mak aku bengkak ati ari2 tengok perangai aku

hmm..taip entry camnie wat aku rasa besalah pada Mr.rockers..aku sayang die...tapi tah..aku sendiri tak paham diri sendiri..seyes memang faktab gile bile mende macam nie akan ganggu hidup ko ikut suke ati die nak datang bile...dem memories...dem stupidity!

walaupon sakit aku tak banyak macam mase mule2 dulu but its still there...ada masa memori cipantaro tu datang tanpa aku mintak..masuk dalam mimpi aku...esok pagi konpem satu ari aku cam orang pandir..ah losernya aku

aku cuba kuatkan diri...n aku berjaya gak tipu 2 3 orang termasuk diri sendiri yang aku ok gile babas luka tak berbekas tapi ada masa aku perlu tempat bersandar...yang pasti bukan mak aku..sebab minggu lepas aku kene sound sebab nangis cam orang xbetul lepas solat...salah ke?ah manusia tak perfect..mungkin mak xleh nak consider air mata aku dah sebab dek laki yang die rase jerk nak mati..aku telan

dah la lagi banyak aku taip..lagi loser aku rasa..kepochi hal peribadi..macam orang kesah sangat!..lagipon aku rasa mak pon dah bengkak ati ngan aku duk tengok aku mengadap laptop je...doakan aku terus ok tak kira ape pon yang ganggu fikiran aku...arghhh..sumpah serabut camnie!

ye!berperang dengan diri sendiri...ah!xpe..tuhan tu ade!aku perlu carik hati lion cam dalam crite kak tirana!

p/s: kepochi?fine!


No comments: